Werken bij Intermediad

Medewerk(st)er Bureau Minimaregelingen

Part-time / Full-time ( 24 – 40 uur per week )

Het bedrijf

Intermediad vormt een brug tussen gemeentes en haar inwoners en maakt daarmee “meedoen mogelijk”. Er zijn door heel het land gemeentes die allerlei regelingen beschikbaar stellen voor inwoners. Aan Intermediad de taak om deze twee aan elkaar te koppelen.

Intermediad is een groeiend bedrijf, heeft momenteel 14 werknemers en is gevestigd te Breukelen. Intermediad levert producten en diensten voor gemeentes. Met deze producten en/of diensten ondersteunen we in de inrichting en uitvoer van gemeentelijke regelingen. Voorbeelden hiervan zijn: Kindpakket, AOW budget, Meedoenregeling, Stadspas etc.

De functie

De medewerk(st)er van Bureau Minimaregelingen is verantwoordelijk voor het correct en zorgvuldig afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken, administratieve verwerking en correspondentie. Dit conform de geldende normen van Bureau Minimaregelingen voor zowel kwaliteit en kwantiteit gebaseerd op het beleid van elke individuele gemeente.

Taken en verantwoordelijkheden

1. Beantwoorden van vragen en adviseren van klanten:

  • Beantwoorden van gestelde (telefonische) vragen van gemeentes, aanbieders of rechthebbenden van de regelingen.
  • Registeren van gesprekken;
  • Actie ondernemen die volgt uit de gesprekken;
  • Zorgen voor afhandeling

2. Administratieve taken:

  • Conform vastgestelde procedures verwerken van aanvragen, declaraties en zakelijke correspondentie aan de hand van klantopgaven en waar nodig uitvoering geven aan vervolgactiviteiten, bijvoorbeeld het opvragen van aanvullende of ontbrekende (inkomens)gegevens.
Benodigde persoonlijke eigenschappen / competenties

Je bent iemand die altijd klaar staat voor anderen. Het maakt je blij als iemand tevreden is over je hulp. Dat betekent dat je goed kunt luisteren. Je kunt meedenken en probeert altijd met een oplossing te komen. Je bent integer, betrouwbaar en hebt het vermogen je te verplaatsen in een ander.

Daarnaast heb je:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Flexibele instelling;
  • Klant- en servicegerichte instelling;
  • Hands-on-mentaliteit;
  • Empatisch vermogen;
  • Vermogen goed te kunnen luisteren;

Opleidingseisen

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring met MS Office m.n. Outlook en Word;
  • Werkervaring in een klant contact center in de zakelijke dienstverlening;
  • Kennis van productaanbod en wettelijke regelgeving is een pré.
Wat mag je verwachten?
  • Een goed salaris;
  • Reiskostenvergoeding van €0,19 per km of vergoeding openbaar vervoer;
  • 8,3% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. full time)
  • Goede bereikbaarheid met OV (naast station Breukelen);
  • Werken voor diverse gemeentes;
  • Een uitdagende functie in een leuk en gezellig team met een maatschappelijk karakter.
Solliciteren?

Bel met Rob Janssen voor meer informatie of een sollicitatie afspraak:

06 2832 7779 of 033 30 35 400