Medewerker Systeembeheer & Operations (40-32 uur)

Intermediad breidt haar team uit en zoekt per direct een medewerker Systeembeheer & Operations! Ben jij communicatief sterk en op zoek naar een gave beheer en support functie binnen een groeiend en energiek bedrijf, lees dan vooral even verder. 

Als medewerker Systeembeheer & Operations faciliteer je zowel technisch als operationeel onze klanten en je collega’s. Als iedereen zijn of haar werk zonder gedoe kan uitvoeren, alle systemen soepel en vlot draaien en de documentatie op orde is heb jij je werk goed gedaan.

Het bedrijf

Een team van sociaal betrokken frisse en knappe koppen dat graag een handje helpt! Elke gemeente zet zich actief in voor gezinnen met een beperkt budget. En wij helpen daar de gemeente dan weer mee. Het team van software ontwikkelaars is dagelijks onze software aan het verbeteren, ons team op het Bureau Minima Regelingen helpen minima, gemeenten, hulpverleners of ondernemers dagelijks met allerlei vragen over regelingen, de passen, het aanbod, het systeem of een declaratie. Rob en Justin delen dagelijks onze kennis, ervaring en mogelijkheden met gemeentelijk en sociaal ondernemend Nederland. En het Operations team legt dagelijkse onze klanten en partners in de watten. Inmiddels staat er een professioneel team van 16 met ook ervaringsdeskundigen aan boord.

De functie

Je houdt van aanpakken en je functioneert zowel zelfstandig als in teamverband. Je hebt de klant hoog in het vaandel staan, denkt mee en komt dankzij je hands-on mentaliteit met oplossingen. Daarnaast ben je flexibel en begrijp je dat sommige werkzaamheden buiten kantoortijden moeten plaatsvinden. De Nederlandse en Engelse taal beheers je goed, zowel in woord als in geschrift.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Je beheert en onderhoudt onze infrastructuur (Mendix Cloud applicatieslots, webservers, domeinen en een .NET applicatie draaiend in Microsoft Azure).
  • Je beheert en onderhoudt onze kantoor automatisering (Netwerk, wifi, printers, enz) en beheert, onderhoudt en richt onze werkplekken (15 tot 20 stuks) in. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor je collega’s bij computer gerelateerde vragen.
  • Je beheert en onderhoudt onze (VOIP) telefonie oplossingen en callcenters.
  • Je beheert en onderhoudt onze applicaties en rolt nieuwe versies gecontroleerd uit.
  • Je monitort de beschikbaarheid en performance van onze infrastructuur & applicaties en reageert of grijpt in waar nodig.
  • Je helpt je operations collega’s met het ondersteunen van klanten per email en telefoon en het uitvoeren van de dagelijkse operationele taken. Waar mogelijk, los jij problemen direct op.

Wat wij vragen & bieden
  • Wij vragen:
  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring op het gebied van IT Support
  • Goede kennis van computer hardware, netwerken en Microsoft producten zoals Windows 10, Windows server en Office365. Ervaring in het beheer hiervan is een pré
  • Kennis en/of ervaring met PLESK webservers en VOIP telefonie (broadsoft) is een pré
  • Wat wij bieden:
  • Een prima salaris (indicatie 2.200 – 2.950), afhankelijk van je leeftijd en ervaring
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide pensioenregeling
  • Laptop en mobiel van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Een baan met veel afwisseling in een open, informeel en gezellige werksfeer

Solliciteren?

Wat leuk dat je wilt solliciteren. Bel of mail me om een afspraak te maken. Mijn nummer is: 0333035410. Mijn emailadres: rphilipse@intermediad.nl. Tot snel, René Philipse.